گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ب.ظ

آکورد آهنگ چه خوابایی از شادمهر

دوستانی که میخوان تو گام اصلی بخونن نیم پرده آکوردارو ببرن بالا....ریتم 2/4 ....اما با 4/4 معمولی هم میتونین بزنین

 (Dm)چه خواب هایی برات (Gm)دیدم چه فک(C)رایی برات (Am)داشتم

(Bb)کسی رو حتی یه (Gm)لحظه به (A7)جای تو نمی(A)ذاشتم

(Dm)تو این روزا نمی(Gm)دونی با (C)عشقِ تو کجا (Am)میرم

چه (Bb)آسون دل به تو(Gm) بستم منی (A7)که سخت می(A)گیرم

(Dm)به همه میخندی با همه (Bb)دست میدی

دستتو (C)میگیرم دستمو (Am)پس میدی

اما (Bb)دوسِت دارم…اما (A)دوسِت دارم

(Dm)پشت من بد میگی حرف مر(Gm)دم میشم

دستشو (C)میگیری عشق (Am)دوم میشم

اما (Bb)دوسِت دارم…اما (A)دوسِت دارم

(Dm)چه خواب هایی برات (Gm)دیدم چه (C)رنگی زده دن(Am)یامو

تو (Bb)چشمای تو (Gm)میدیدم تمو(A)مه آرزوهامو



نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد آهنگ چه خوابایی از شادمهر

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ب.ظ

دوستانی که میخوان تو گام اصلی بخونن نیم پرده آکوردارو ببرن بالا....ریتم 2/4 ....اما با 4/4 معمولی هم میتونین بزنین

 (Dm)چه خواب هایی برات (Gm)دیدم چه فک(C)رایی برات (Am)داشتم

(Bb)کسی رو حتی یه (Gm)لحظه به (A7)جای تو نمی(A)ذاشتم

(Dm)تو این روزا نمی(Gm)دونی با (C)عشقِ تو کجا (Am)میرم

چه (Bb)آسون دل به تو(Gm) بستم منی (A7)که سخت می(A)گیرم

(Dm)به همه میخندی با همه (Bb)دست میدی

دستتو (C)میگیرم دستمو (Am)پس میدی

اما (Bb)دوسِت دارم…اما (A)دوسِت دارم

(Dm)پشت من بد میگی حرف مر(Gm)دم میشم

دستشو (C)میگیری عشق (Am)دوم میشم

اما (Bb)دوسِت دارم…اما (A)دوسِت دارم

(Dm)چه خواب هایی برات (Gm)دیدم چه (C)رنگی زده دن(Am)یامو

تو (Bb)چشمای تو (Gm)میدیدم تمو(A)مه آرزوهامو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی