گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ب.ظ

آکورد تعادل از امیر تتلو



Ebm                        F#                Bbm               F#   Bbm
دستای منو وِل نکن که تعادل ندارم ، ادا اطواری نمونده که برا تو درارم

              Bbm                                                           F 
بذار همه غماتو برا من ، دارم هواتو الآنم ، به خدا کم بهاتو ندادم

   Fm                                  F#            Bbm
مهم نیست ، حرفای مردم گذشته ها گذشته ، گذشته

   Fm                                                       F#                                                   Bbm
مهم نیست ، هرکاری کردی ، منم همون کارارو کردم ، همش از روی تنهایی و خشمِ

Bbm                       Fm
نذار اینا چشماتو کنه خیس

Fm            Ab                  Ebm                                        F#                             Bbm
مهم اینه که دیگه بد دورِت نیست ، الکله نیست ، هر دو متریت هنگ اُوِر نیست

Bbm                             Fm
مهم اینه که بهتر از خودت نیست

Ebm                        F#                Bbm               F#   Bbm
دستای منو وِل نکن که تعادل ندارم ، ادا اطواری نمونده که برا تو درارم

              Bbm                                                           F 
بذار همه غماتو برا من ، دارم هواتو الآنم ، به خدا کم بهاتو ندادم

Ebm                         F#           Bbm                 Bbm
دوباره تو اتاقم تنها میشینم ، دوباره تو تنهاییم تورو میبینم

Bbm7                   Ebm
همه جا پیشِ منی همه جا با من حرف میزنی

Bbm                                 F
یه حس مثه بوسیدنی ... یه احساس پوسیدنی

 Ebm                           F#          Bbm              F#-Ab-Bbm
دوباره رو تنِ من عطرِ تنت هست ، باز همه وجودم از خندیدنت مست

Bbm7                      Ebm
همینجا روبه رویی ، همه جا حتی وقتی دورِ دوری

Bbm                           F
ما با هم رو به نوریم ... ما با هم رو به نوریم 



نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد تعادل از امیر تتلو

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ب.ظ


Ebm                        F#                Bbm               F#   Bbm
دستای منو وِل نکن که تعادل ندارم ، ادا اطواری نمونده که برا تو درارم

              Bbm                                                           F 
بذار همه غماتو برا من ، دارم هواتو الآنم ، به خدا کم بهاتو ندادم

   Fm                                  F#            Bbm
مهم نیست ، حرفای مردم گذشته ها گذشته ، گذشته

   Fm                                                       F#                                                   Bbm
مهم نیست ، هرکاری کردی ، منم همون کارارو کردم ، همش از روی تنهایی و خشمِ

Bbm                       Fm
نذار اینا چشماتو کنه خیس

Fm            Ab                  Ebm                                        F#                             Bbm
مهم اینه که دیگه بد دورِت نیست ، الکله نیست ، هر دو متریت هنگ اُوِر نیست

Bbm                             Fm
مهم اینه که بهتر از خودت نیست

Ebm                        F#                Bbm               F#   Bbm
دستای منو وِل نکن که تعادل ندارم ، ادا اطواری نمونده که برا تو درارم

              Bbm                                                           F 
بذار همه غماتو برا من ، دارم هواتو الآنم ، به خدا کم بهاتو ندادم

Ebm                         F#           Bbm                 Bbm
دوباره تو اتاقم تنها میشینم ، دوباره تو تنهاییم تورو میبینم

Bbm7                   Ebm
همه جا پیشِ منی همه جا با من حرف میزنی

Bbm                                 F
یه حس مثه بوسیدنی ... یه احساس پوسیدنی

 Ebm                           F#          Bbm              F#-Ab-Bbm
دوباره رو تنِ من عطرِ تنت هست ، باز همه وجودم از خندیدنت مست

Bbm7                      Ebm
همینجا روبه رویی ، همه جا حتی وقتی دورِ دوری

Bbm                           F
ما با هم رو به نوریم ... ما با هم رو به نوریم 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی