گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ب.ظ

آکورد اطمینان از امیر تتلو

Dm                                          C
اطمینان ، نداریم به هم و همش داد میزنه سره من

Dm                                                         C
مگه قول نداده بود صد دفعه که هر طرف ، باد میزنه نره نه

Dm                                                                    C
بهش میخوام ، بگم همین امروز جمع کنه بره دیگه فک کنه غریبم

Dm                                                                           C
من عشق میخوام بزار بره اصن منم میتونم فک کنم همچین آدمی هیچوقت ندیدم

Am               G              Am               G           F       G      Am
اطمینان مهم ترین چیز بود که نداشتیم عزیزم ، نه تو به من نه من به تو

F             G       Am           G                 F          G            Am
        وگرنه هیچی نبوده بخوای و ندم به تو ، نگو متوجه شدم بد حرفتو

Dm                                          C
آرامش نذاشته بود واسم و فقط دنبالِ هیاهو

Dm                                                         C
اون درارو قفل میکرد بی جهت بهم میگفت نمیخوام نیا تو

Dm                                                 C
اطمینان این وسط نمبود سر لج بازیا ذهنیتا خراب بود

Dm                                             C
دلشو میزدم دوروز یبار بهونه میساخت هی بی هوا برام زود



نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد اطمینان از امیر تتلو

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ب.ظ
Dm                                          C
اطمینان ، نداریم به هم و همش داد میزنه سره من

Dm                                                         C
مگه قول نداده بود صد دفعه که هر طرف ، باد میزنه نره نه

Dm                                                                    C
بهش میخوام ، بگم همین امروز جمع کنه بره دیگه فک کنه غریبم

Dm                                                                           C
من عشق میخوام بزار بره اصن منم میتونم فک کنم همچین آدمی هیچوقت ندیدم

Am               G              Am               G           F       G      Am
اطمینان مهم ترین چیز بود که نداشتیم عزیزم ، نه تو به من نه من به تو

F             G       Am           G                 F          G            Am
        وگرنه هیچی نبوده بخوای و ندم به تو ، نگو متوجه شدم بد حرفتو

Dm                                          C
آرامش نذاشته بود واسم و فقط دنبالِ هیاهو

Dm                                                         C
اون درارو قفل میکرد بی جهت بهم میگفت نمیخوام نیا تو

Dm                                                 C
اطمینان این وسط نمبود سر لج بازیا ذهنیتا خراب بود

Dm                                             C
دلشو میزدم دوروز یبار بهونه میساخت هی بی هوا برام زود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی