گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۷ ب.ظ

آکورد تو توو دید من نیستی از امیر تتلو


      A                        F#m                                 Bm
تو توو دید من نیستی کجایی ... چطور انقده نترس و شجاعی

  Bm  F#  D                          Em
چطور انقده بد شدی خدایییییییییییییی

           A                      F#m                          Bm
تو توو فال من نیستی چرا نه ... چرا محل نمیذاری به آدم

 G F#  D                        Em
چرا گریه نمیکنی به یاددددددددددم

F#m                                      Bm
دوست دارم دوباره اون پاهای خستت کنارم راه بیانو

A                                            Em
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی منم بزنم با پیانو

   Em                          A        F#m       D                     Bm
تو توو اتاق من نیستیییییی چرا نه ... چطور انقد یهو میشی یه نامرد

  Bm                F#        D
چرا نمیرسه هیشکی به دادم 

      A                               F#m                                      Bm
هزار تا نذر هزار تا اشک هزار شمع ... نشد غافل ازت حتی یه بار شم

   G    F#  D                                   Em
همیشه من همینقدر دوست داشتتتتتتتتتتتتتم


نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد تو توو دید من نیستی از امیر تتلو

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۷ ب.ظ


      A                        F#m                                 Bm
تو توو دید من نیستی کجایی ... چطور انقده نترس و شجاعی

  Bm  F#  D                          Em
چطور انقده بد شدی خدایییییییییییییی

           A                      F#m                          Bm
تو توو فال من نیستی چرا نه ... چرا محل نمیذاری به آدم

 G F#  D                        Em
چرا گریه نمیکنی به یاددددددددددم

F#m                                      Bm
دوست دارم دوباره اون پاهای خستت کنارم راه بیانو

A                                            Em
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی منم بزنم با پیانو

   Em                          A        F#m       D                     Bm
تو توو اتاق من نیستیییییی چرا نه ... چطور انقد یهو میشی یه نامرد

  Bm                F#        D
چرا نمیرسه هیشکی به دادم 

      A                               F#m                                      Bm
هزار تا نذر هزار تا اشک هزار شمع ... نشد غافل ازت حتی یه بار شم

   G    F#  D                                   Em
همیشه من همینقدر دوست داشتتتتتتتتتتتتتم

نظرات  (۱)

خیلی کارتون جالبه


http://daynasor.ir/
پاسخ:
از چه نظر؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی