گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷ ب.ظ

آکورد آهنگ بن بست از تتلو

ریتم آهنگ 6/8


 

(Cm)چشمات شیطو(Bb)نه اخمات(Fm) تلخ مثه طعم زی((Cmتون

 

(Cm)لبهات به من می خن(Bb)ده  ولی دل و به هر کسی بخواد می(Cm)بنده

 

(Cm)قلبت دا(Bb)غونه از(Fm) صبح تا شب دست اینو(Cm) اونه

 

(Cm)دیگه تورو نمی (Fm)خوام(Bb)دیگه دم دانشگاهتونم نمی((Cm یام

 

(Cm)عشق بین منو تو آره دیگه بن(Bb)بست شد(Cm)برو بابا کلمه دوست دارمم دیگه(Bb)خز شد

 

(Cm)نظرتو رابه من دیگه واسه همیشه(Bb)عوض کن منو نمی بینی دیگه تو اصلا منو مرده((Gفرض کن

 

(Cm)یادته روز اول(Bb)لپت گل ان((Cmداخته بود پریدن با من خوش(Bb)تیپ چه بهت(Cm)ساخته بود

 

(Cm)اون روزا خانوم و با((Fmحجب و حیا بو(Cm)دی ی ی  ولی حیف((Bbعوض شدی ((Fmدختره (Cm)موضی

 

(Cm)یادته که اون روزا(Fm)اخلاقات چقدر((Cmقشنگ بود می گفتم بمیر می مردیFm))خوراکش یه((Cmزنگ بود

 

(Cm)ولی حالا پرو شدی یو تو(Fm)روی من(Cm)وا می ایستی(Cm)برو تو دیگه((Bbجیگر قوقولی مقولی یه من(Cm)نیستی ی ی




نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد آهنگ بن بست از تتلو

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷ ب.ظ

ریتم آهنگ 6/8


 

(Cm)چشمات شیطو(Bb)نه اخمات(Fm) تلخ مثه طعم زی((Cmتون

 

(Cm)لبهات به من می خن(Bb)ده  ولی دل و به هر کسی بخواد می(Cm)بنده

 

(Cm)قلبت دا(Bb)غونه از(Fm) صبح تا شب دست اینو(Cm) اونه

 

(Cm)دیگه تورو نمی (Fm)خوام(Bb)دیگه دم دانشگاهتونم نمی((Cm یام

 

(Cm)عشق بین منو تو آره دیگه بن(Bb)بست شد(Cm)برو بابا کلمه دوست دارمم دیگه(Bb)خز شد

 

(Cm)نظرتو رابه من دیگه واسه همیشه(Bb)عوض کن منو نمی بینی دیگه تو اصلا منو مرده((Gفرض کن

 

(Cm)یادته روز اول(Bb)لپت گل ان((Cmداخته بود پریدن با من خوش(Bb)تیپ چه بهت(Cm)ساخته بود

 

(Cm)اون روزا خانوم و با((Fmحجب و حیا بو(Cm)دی ی ی  ولی حیف((Bbعوض شدی ((Fmدختره (Cm)موضی

 

(Cm)یادته که اون روزا(Fm)اخلاقات چقدر((Cmقشنگ بود می گفتم بمیر می مردیFm))خوراکش یه((Cmزنگ بود

 

(Cm)ولی حالا پرو شدی یو تو(Fm)روی من(Cm)وا می ایستی(Cm)برو تو دیگه((Bbجیگر قوقولی مقولی یه من(Cm)نیستی ی ی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی