گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴ ب.ظ

آکورد آهنگ پیشش نمیشینم از تتلو

ریتم6/8


 

(C)می گن که خوبه وضع مالیشون مارک از سر تا پاشیشون Dm))اما پیشش (C)نمیشینم

 

C))دو دره بازی نیس تو کارشون ولی با در ماشین مامیشون

 

(Dm)وله ی مسافرت عادیشون (G)ولی پیشش (C)نمیشینم

 

(C)بلند مو داره بدن خوشبو داره Am))عشق تت(C)لو داره (Dm)ولی پیشش(C) نمیشینم

 

(C)سانتافه مشکی داره بعدازظهرا بیکاره(Am)سر به سرم (C)میزاره (Dm)ولی پیشش (C)نمیشینم

 

(C)ای وااای دارم چی میبینم دو تا چشه رنگی میبینم

 

 (Dm)صورت قشنگی میبینم (G)ولی پیشش (C)نمیشیشنم

 

(C)دورو برتو همه میگن تو کم داری تو یه نمه بی من

 

 پریروزم (Am)گریه کردی واسه منو اینو (C)همه دیدن

 

(Dm)با همه قهر کردی و دلت میخواد برگردی

 

 (C)خیلی واست ناراحتم عزیزم(Dm)ولی پیشت(C)نمیشینم

 

آخه من(Dm)خوشتیپ ترین پسر تو این(C)شهرم

 

 هی بهش (Dm)گیر می دم و (G)همش باهاش(C)قهرم

 

(C)آره من تخسمو شررمو ت(Dm)و روش وای (C)می ایستم

 

ببین چیه که (Dm)دوتا خوردی منو (G)عشق پرس(C)پلیسم

 

(C)آره من غددموکله گنده شمارمم که رونده

 

(Am)با اینکه موش(C)بلونده (Dm)ولی پیشش (C)نمیشینم

 

(C)آره خوشتیپ و خیلی کولم از پارو بالا میشه پولم

 

 (Am)میخواد بزنه (C)قولم (Dm)ولی پیشش (C)نمیشینم

 

(C)ای وای دارم چی میبینم دو تا چشم رنگی میبینم

 

 (Dm)صورت قشنگی میبینم (G)ولی پیشش (C)نمیشینم




نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد آهنگ پیشش نمیشینم از تتلو

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴ ب.ظ

ریتم6/8


 

(C)می گن که خوبه وضع مالیشون مارک از سر تا پاشیشون Dm))اما پیشش (C)نمیشینم

 

C))دو دره بازی نیس تو کارشون ولی با در ماشین مامیشون

 

(Dm)وله ی مسافرت عادیشون (G)ولی پیشش (C)نمیشینم

 

(C)بلند مو داره بدن خوشبو داره Am))عشق تت(C)لو داره (Dm)ولی پیشش(C) نمیشینم

 

(C)سانتافه مشکی داره بعدازظهرا بیکاره(Am)سر به سرم (C)میزاره (Dm)ولی پیشش (C)نمیشینم

 

(C)ای وااای دارم چی میبینم دو تا چشه رنگی میبینم

 

 (Dm)صورت قشنگی میبینم (G)ولی پیشش (C)نمیشیشنم

 

(C)دورو برتو همه میگن تو کم داری تو یه نمه بی من

 

 پریروزم (Am)گریه کردی واسه منو اینو (C)همه دیدن

 

(Dm)با همه قهر کردی و دلت میخواد برگردی

 

 (C)خیلی واست ناراحتم عزیزم(Dm)ولی پیشت(C)نمیشینم

 

آخه من(Dm)خوشتیپ ترین پسر تو این(C)شهرم

 

 هی بهش (Dm)گیر می دم و (G)همش باهاش(C)قهرم

 

(C)آره من تخسمو شررمو ت(Dm)و روش وای (C)می ایستم

 

ببین چیه که (Dm)دوتا خوردی منو (G)عشق پرس(C)پلیسم

 

(C)آره من غددموکله گنده شمارمم که رونده

 

(Am)با اینکه موش(C)بلونده (Dm)ولی پیشش (C)نمیشینم

 

(C)آره خوشتیپ و خیلی کولم از پارو بالا میشه پولم

 

 (Am)میخواد بزنه (C)قولم (Dm)ولی پیشش (C)نمیشینم

 

(C)ای وای دارم چی میبینم دو تا چشم رنگی میبینم

 

 (Dm)صورت قشنگی میبینم (G)ولی پیشش (C)نمیشینم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی