گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ب.ظ

آکورد دلِ من داریوش اقبالی


[Am   -   Gm] 8   -   Am

Am                   Gm-Am                      Am-Gm                Am-Gm            Am       

دلِ من دیگه خطا نکن ، با غریبه‌ ها وفا نکن ... (زندگی رو باختی دلِ من مردمو شناختی دلِ من) 2

[Am  -  Gm  -  Am] 2

Gm                                 Am                  Dm     Am      Dm              Am         Dm        Am 

تا به کی سرا پا حقیقتی تا به کی خراب محبتی ... همنشین اینو اون میشی ، خسته و پریشو خون میشی

Gm                             Am                Dm                                     

دشتِ بخت تو کویر میشه ، مرغِ آرزوت اسیر میشه

Am      Gm    Gm     Am                                                

(روبروت سراب پشت سر خراب) 2

Am                   Gm-Am                             Am                   Gm-Am       Am          

ساکتو صبوری دلِ من مثل بوف کوری دلِ من ... زندگی رو باختی دلِ من مردمو شناختی دلِ من

[Am   -   Gm] 4   -   Am

Am                   Gm-Am                     Am-Gm                 Am-Gm           Am          

دلِ من دیگه خطا نکن ، با غریبه‌ ها وفا نکن ... زندگی رو باختی دلِ من مردمو شناختی دلِ من

Am                   Gm-Am                             Am                       Gm-Am              Am    

توی خون نشستی دلِ من بی‌ صدا شکستی دل من ... زندگی رو باختی دلِ من مردمو شناختی دلِ من

Am                   Gm-Am                             Am                   Gm-Am       Am          

ساکتو صبوری دلِ من مثل بوف کوری دلِ من ... زندگی رو باختی دلِ من مردمو شناختی دلِ من



نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد دلِ من داریوش اقبالی

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ب.ظ


[Am   -   Gm] 8   -   Am

Am                   Gm-Am                      Am-Gm                Am-Gm            Am       

دلِ من دیگه خطا نکن ، با غریبه‌ ها وفا نکن ... (زندگی رو باختی دلِ من مردمو شناختی دلِ من) 2

[Am  -  Gm  -  Am] 2

Gm                                 Am                  Dm     Am      Dm              Am         Dm        Am 

تا به کی سرا پا حقیقتی تا به کی خراب محبتی ... همنشین اینو اون میشی ، خسته و پریشو خون میشی

Gm                             Am                Dm                                     

دشتِ بخت تو کویر میشه ، مرغِ آرزوت اسیر میشه

Am      Gm    Gm     Am                                                

(روبروت سراب پشت سر خراب) 2

Am                   Gm-Am                             Am                   Gm-Am       Am          

ساکتو صبوری دلِ من مثل بوف کوری دلِ من ... زندگی رو باختی دلِ من مردمو شناختی دلِ من

[Am   -   Gm] 4   -   Am

Am                   Gm-Am                     Am-Gm                 Am-Gm           Am          

دلِ من دیگه خطا نکن ، با غریبه‌ ها وفا نکن ... زندگی رو باختی دلِ من مردمو شناختی دلِ من

Am                   Gm-Am                             Am                       Gm-Am              Am    

توی خون نشستی دلِ من بی‌ صدا شکستی دل من ... زندگی رو باختی دلِ من مردمو شناختی دلِ من

Am                   Gm-Am                             Am                   Gm-Am       Am          

ساکتو صبوری دلِ من مثل بوف کوری دلِ من ... زندگی رو باختی دلِ من مردمو شناختی دلِ من

نظرات  (۱)

۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۳:۳۴ محسن چاوشی
بازم ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی