گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴ ب.ظ

آکورد طاقت داریوش اقبالی

[Gm  -  Eb] 4

[Gm - Eb - F - D]

Gm                       F     Gm                 F                  Gm           D                  

طاقتِ من طاقتِ دل طاقتِ سنگ است غزل ، پریده رنگ است دلِ ترانه تنگ است

Gm            F              F         Gm               F                   Gm          D             

نه در زمین نه در زمان جای درنگ است بیا ، که وقت تنگ است (مرا حوصله تنگ است) 2

[Gm  -  Eb  -  F  -  Bb  -  Eb  -  Cm  -  D]

D               F          D7                              Cm-G -Bb7             D7        Gm      D          

هرکسی هم نفسم شد دستِ آخر قفسم شد ... من ساده به خیالم که همه کارو کسم شد

D    F         D7                           Cm -  G -Bb7           D7       Gm                       

اون که عاشقانه خندید خنده های   منو دزدید ... پشت پلکِ مهربونی خوابِ یک توطئه میدید

Gm           D       Gm                           D          Gm          D       Gm                  

رسیده ام به ناکجا خسته از این حالو هوا ... حدیثِ تن نیست مرا طاقتِ من نیست

Gm   -   D-D7-F         Gm            F                                           

مرا طاقتِ من نیست ، مرا   طاقتِ من نیست


نه در زمین نه در زمان ...



نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد طاقت داریوش اقبالی

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴ ب.ظ

[Gm  -  Eb] 4

[Gm - Eb - F - D]

Gm                       F     Gm                 F                  Gm           D                  

طاقتِ من طاقتِ دل طاقتِ سنگ است غزل ، پریده رنگ است دلِ ترانه تنگ است

Gm            F              F         Gm               F                   Gm          D             

نه در زمین نه در زمان جای درنگ است بیا ، که وقت تنگ است (مرا حوصله تنگ است) 2

[Gm  -  Eb  -  F  -  Bb  -  Eb  -  Cm  -  D]

D               F          D7                              Cm-G -Bb7             D7        Gm      D          

هرکسی هم نفسم شد دستِ آخر قفسم شد ... من ساده به خیالم که همه کارو کسم شد

D    F         D7                           Cm -  G -Bb7           D7       Gm                       

اون که عاشقانه خندید خنده های   منو دزدید ... پشت پلکِ مهربونی خوابِ یک توطئه میدید

Gm           D       Gm                           D          Gm          D       Gm                  

رسیده ام به ناکجا خسته از این حالو هوا ... حدیثِ تن نیست مرا طاقتِ من نیست

Gm   -   D-D7-F         Gm            F                                           

مرا طاقتِ من نیست ، مرا   طاقتِ من نیست


نه در زمین نه در زمان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی