گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ب.ظ

آکورد من از تو داریوش اقبالی


3 [C  -  Fm  -  C]

Dm       A          Bb             C       Fm        C 

من از تو راه برگشتی ندارم ... تو از من نبض دنیامو گرفتی

A       Bb    Gm           Bb                  Dsus2

تمام جاده ها رو دوره کردم ... تو قبلا رد پاهامو گرفتی

A7    A     Bb                            C                Dm    

(من از تو راه برگشتی ندارم ... به سمت تو سرازیرم همیشه

A7     A     Bb                                 C                   Dm 

تو میدونی اگه از من جدا شی ... منم که سمت تو میرم همیشه) 2


2 [A - Bb  -  C  -  Dm]

A7    A                Gm        C                     Dm    

مسیر جاده بازه رو بِم اما ... برای دل بریدن از تو دیره

A                    Gm          C                  Dm

کسی که رفتنو باور نداره ... اگه مرد سفر باشه نمیره


من از تو راه ...

2 [A - Bb  -  C  -  Dm]

A7    A                   Gm             C                  Dm       

خودم گفتم یه راه رفتنی هست ... خودم گفتم ولی باور نکردم

A                 Gm                C                 Dm

دارم میرم که تو فکرم بمونی ... دارم میرم دعا کن برنگردم



نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد من از تو داریوش اقبالی

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ب.ظ


3 [C  -  Fm  -  C]

Dm       A          Bb             C       Fm        C 

من از تو راه برگشتی ندارم ... تو از من نبض دنیامو گرفتی

A       Bb    Gm           Bb                  Dsus2

تمام جاده ها رو دوره کردم ... تو قبلا رد پاهامو گرفتی

A7    A     Bb                            C                Dm    

(من از تو راه برگشتی ندارم ... به سمت تو سرازیرم همیشه

A7     A     Bb                                 C                   Dm 

تو میدونی اگه از من جدا شی ... منم که سمت تو میرم همیشه) 2


2 [A - Bb  -  C  -  Dm]

A7    A                Gm        C                     Dm    

مسیر جاده بازه رو بِم اما ... برای دل بریدن از تو دیره

A                    Gm          C                  Dm

کسی که رفتنو باور نداره ... اگه مرد سفر باشه نمیره


من از تو راه ...

2 [A - Bb  -  C  -  Dm]

A7    A                   Gm             C                  Dm       

خودم گفتم یه راه رفتنی هست ... خودم گفتم ولی باور نکردم

A                 Gm                C                 Dm

دارم میرم که تو فکرم بمونی ... دارم میرم دعا کن برنگردم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی