گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۸ ب.ظ

آکورد یاور همیشه مؤمن داریوش اقبالی


2 [C  -  Fm    -    A#m  -  Fm]

2 [Fm  -  F#  -  Fm]

Fm                      F#                       Fm           F#      Fm         F#      Fm               

ای به داد من رسیده تو روزای خودشکستن ... ای چراغ مهربونی تو شبای وحشت من

Fm                        F#                         Fm           F#       Fm      F#                     

ای تبلور حقیقت توی لحظه های تردید ... تو شبو از من گرفتی تو منو دادی به خورشید

Fm                      F#                        Fm          A#m      Fm      A#m                      

اگه باشی یا نباشی برای من تکیه گاهی ... برای من که غریبم تو رفیقی جون پناهی

2 [Fm  -  F#  -  Fm]

Fm           A#m   Fm   A#m   Fm    A#m  Fm      A#m      Fm   A#m  Fm                   

یاور همیشه مؤمن تو برو سفر سلامت ... غم من مخور که دوری برای من شده عادت

Fm                    A#m                      Fm  - A#m  -  Fm     A#m                                  

ناجی عاطفه ی من شعرم از تو جون گرفته ... رگِ خشک بودن من از تن تو خون گرفته

Fm                     F#                         Fm        A#m       Fm     A#m                       

(اگه مدیون تو باشم اگه از تو باشه جونم ... قدر اون لحظه نداره که منو دادی نشونم) 2

2 [Fm  -  F#  -  Fm]

Fm                          F#                                Fm           F#         Fm            F#      Fm      

وقتی شب شب سفر بود توی کوچه های وحشت ... وقتی هر سایه کسی بود واسه بردنم به ظلمت

Fm                           F#                         Fm          F#         Fm       F#                     

وقتی هر ثانیه ی شب تپش هراس من بود ... وقتی زخم خنجر دوست بهترین لباس من بود

Fm                 F#                          Fm          A#m       Fm       A#m                       

تو با دست مهربونی به تنم مرهم کشیدی ... برام از روشنی گفتی پرده شبو دریدی

2 [Fm  -  F#  -  Fm]


یاور همیشه مؤمن ...

Fm                     A#m                          Fm-A#m-Fm            A#m                             

ای طلوع اولین دوست ای رفیــــق آخــر من ... به سلامت سفرت خوش ای یگانه یاور من

Fm                          F#                       Fm       A#m         Fm            A#m                 

مقصدت هر جا که باشه هر جای دنیا که باشی ... اونور مرز شقایق پشت لحظه ها که باشی

Fm                      F#                           Fm   A#m      Fm           A#m                     

خاطرت باشه که قلبت سپر بلای من بود ... تنها دست تو رفیقِ دست بی ریای من بود


یاور همیشه مؤمن ...



نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد یاور همیشه مؤمن داریوش اقبالی

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۸ ب.ظ


2 [C  -  Fm    -    A#m  -  Fm]

2 [Fm  -  F#  -  Fm]

Fm                      F#                       Fm           F#      Fm         F#      Fm               

ای به داد من رسیده تو روزای خودشکستن ... ای چراغ مهربونی تو شبای وحشت من

Fm                        F#                         Fm           F#       Fm      F#                     

ای تبلور حقیقت توی لحظه های تردید ... تو شبو از من گرفتی تو منو دادی به خورشید

Fm                      F#                        Fm          A#m      Fm      A#m                      

اگه باشی یا نباشی برای من تکیه گاهی ... برای من که غریبم تو رفیقی جون پناهی

2 [Fm  -  F#  -  Fm]

Fm           A#m   Fm   A#m   Fm    A#m  Fm      A#m      Fm   A#m  Fm                   

یاور همیشه مؤمن تو برو سفر سلامت ... غم من مخور که دوری برای من شده عادت

Fm                    A#m                      Fm  - A#m  -  Fm     A#m                                  

ناجی عاطفه ی من شعرم از تو جون گرفته ... رگِ خشک بودن من از تن تو خون گرفته

Fm                     F#                         Fm        A#m       Fm     A#m                       

(اگه مدیون تو باشم اگه از تو باشه جونم ... قدر اون لحظه نداره که منو دادی نشونم) 2

2 [Fm  -  F#  -  Fm]

Fm                          F#                                Fm           F#         Fm            F#      Fm      

وقتی شب شب سفر بود توی کوچه های وحشت ... وقتی هر سایه کسی بود واسه بردنم به ظلمت

Fm                           F#                         Fm          F#         Fm       F#                     

وقتی هر ثانیه ی شب تپش هراس من بود ... وقتی زخم خنجر دوست بهترین لباس من بود

Fm                 F#                          Fm          A#m       Fm       A#m                       

تو با دست مهربونی به تنم مرهم کشیدی ... برام از روشنی گفتی پرده شبو دریدی

2 [Fm  -  F#  -  Fm]


یاور همیشه مؤمن ...

Fm                     A#m                          Fm-A#m-Fm            A#m                             

ای طلوع اولین دوست ای رفیــــق آخــر من ... به سلامت سفرت خوش ای یگانه یاور من

Fm                          F#                       Fm       A#m         Fm            A#m                 

مقصدت هر جا که باشه هر جای دنیا که باشی ... اونور مرز شقایق پشت لحظه ها که باشی

Fm                      F#                           Fm   A#m      Fm           A#m                     

خاطرت باشه که قلبت سپر بلای من بود ... تنها دست تو رفیقِ دست بی ریای من بود


یاور همیشه مؤمن ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی