گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۵ ق.ظ

آکورد آهنگ تو بخند از شهاب مظفری



G#m F# E     E        F#            G#m
عکست رو رو دیوار میکشم
G#m F# E     E        F#            G#m
 سیگار پشت سیگار میکشم
G#m F# E     E                   F#            G#m
 اون چشمای نابت خیرست به من
G#m F# E     E             F#   G#m
 حال و روزمو ببین و بخند
G#m
 یه لیوان چند تا قرص
#F
 حاله من خوب نیس نپرس
G#m C#m                        D#m
دیگه خستم از این همه درد  اووو
F#          G#m
 ترکای دلم بغضمو قورت میدم
G#m                              E
 بعد این همه درد شدم یه مرد
C#m G#m
 گریه نمیکنم تو بخند
#B                F
 دیگه بغض نمیکنم تو بخند
D#           C#m           E
 نگران من نباش تو بخند برام تو بخند
C#m G#m
 تنها موندم برات تو بخند
#B                F
 من مرد این شبام تو بخند
D#           C#m           E
 نگران من نباش تو بخند برام تو بخند
D#                              G#m
من ازت دارم یه چهار دیواری خاطره
D#                          G#m
 لعنتی چطور از یادم بره خاطرت
G#m                     C#m
 یادمه چشامو میگرفتی تا بگم
G#m                        C#m
 اسمتو آغوش تو میکردی مال من
G#m      C#m      D#              E
 نیستی و میکشم عکستو گل من



نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد آهنگ تو بخند از شهاب مظفری

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۵ ق.ظ



G#m F# E     E        F#            G#m
عکست رو رو دیوار میکشم
G#m F# E     E        F#            G#m
 سیگار پشت سیگار میکشم
G#m F# E     E                   F#            G#m
 اون چشمای نابت خیرست به من
G#m F# E     E             F#   G#m
 حال و روزمو ببین و بخند
G#m
 یه لیوان چند تا قرص
#F
 حاله من خوب نیس نپرس
G#m C#m                        D#m
دیگه خستم از این همه درد  اووو
F#          G#m
 ترکای دلم بغضمو قورت میدم
G#m                              E
 بعد این همه درد شدم یه مرد
C#m G#m
 گریه نمیکنم تو بخند
#B                F
 دیگه بغض نمیکنم تو بخند
D#           C#m           E
 نگران من نباش تو بخند برام تو بخند
C#m G#m
 تنها موندم برات تو بخند
#B                F
 من مرد این شبام تو بخند
D#           C#m           E
 نگران من نباش تو بخند برام تو بخند
D#                              G#m
من ازت دارم یه چهار دیواری خاطره
D#                          G#m
 لعنتی چطور از یادم بره خاطرت
G#m                     C#m
 یادمه چشامو میگرفتی تا بگم
G#m                        C#m
 اسمتو آغوش تو میکردی مال من
G#m      C#m      D#              E
 نیستی و میکشم عکستو گل من

نظرات  (۱)

۱۶ مهر ۹۵ ، ۰۹:۲۴ کیف زنانه
سلام بسیار زیبا بود ،متشکرم..
پاسخ:
خواهش میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی