گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ق.ظ

آکورد خسته شدم از شهاب مظفری


[Em  -  C  -  D  -  C - D - Em]

D                                                                       Em                     

خسته شدم از تو و اون لحنِ چشات ... خسته شدم دنبال چی میگردی باز

Em                                          C                                                                                

میخوای همش ثابت کنی منم اون آدم بده ... باشه قبول تو راست میگی خاطره هامو پس بده

D                                                                                         Em            

دیگه برام مهم نیست هر چی که اومد به سرم ... برام دیگه گریه نکن مگه نمیگی من بدم

Em         D                      C                                                                                    

دارم میرم از پیشتون از همتون خسته شدم ... همه شدید آدم خوبه منم که اون آدم بدم

[Em    -    D    -    C    -    D  -  Em]

C                                                D                                

خسته شدم از تو و اون لحنِ چشات ... خسته شدم دنبال چی میگردی باز

Em                                             C                                                     D                     

میخوای همش ثابت کنی منم اون آدم بده ... باشه قبول تو راست میگی خاطره هامو پس بده

D                                                                                         Em            

دیگه برام مهم نیست هر چی که اومد به سرم ... برام دیگه گریه نکن مگه نمیگی من بدم

Em         D                          C                                                                                

دارم میرم از پیشتون از همتون خسته شدم ... همه شدید آدم خوبه منم که اون آدم بدم

Em        C                   D               Em            D      Em              D                      

(واسه دلت غصه نخور یکی میاد به جای من ... میشه تموم آرزوت یادت میره منو نترس) 2



نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد خسته شدم از شهاب مظفری

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ق.ظ


[Em  -  C  -  D  -  C - D - Em]

D                                                                       Em                     

خسته شدم از تو و اون لحنِ چشات ... خسته شدم دنبال چی میگردی باز

Em                                          C                                                                                

میخوای همش ثابت کنی منم اون آدم بده ... باشه قبول تو راست میگی خاطره هامو پس بده

D                                                                                         Em            

دیگه برام مهم نیست هر چی که اومد به سرم ... برام دیگه گریه نکن مگه نمیگی من بدم

Em         D                      C                                                                                    

دارم میرم از پیشتون از همتون خسته شدم ... همه شدید آدم خوبه منم که اون آدم بدم

[Em    -    D    -    C    -    D  -  Em]

C                                                D                                

خسته شدم از تو و اون لحنِ چشات ... خسته شدم دنبال چی میگردی باز

Em                                             C                                                     D                     

میخوای همش ثابت کنی منم اون آدم بده ... باشه قبول تو راست میگی خاطره هامو پس بده

D                                                                                         Em            

دیگه برام مهم نیست هر چی که اومد به سرم ... برام دیگه گریه نکن مگه نمیگی من بدم

Em         D                          C                                                                                

دارم میرم از پیشتون از همتون خسته شدم ... همه شدید آدم خوبه منم که اون آدم بدم

Em        C                   D               Em            D      Em              D                      

(واسه دلت غصه نخور یکی میاد به جای من ... میشه تموم آرزوت یادت میره منو نترس) 2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی