گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۶ ب.ظ

آکورد دیونگی از سیامک عباسی

آکورد دیونگی از سیامک عباسی


Cm               Db                                     Fm
چرا چشمای من خیسه چرا عکساتو می بوسم
        Db                     Eb     Cm             Eb
مثه باغی که خشکیده دارم از ریشه می پوسم
Db                   Cm     Eb                  Cm
مثه دیوونه‌ ها گیجم همش بیهوده می خندم
          Fm            Db                Eb          Bbm
دو تا عاشق که میبینم سریع چشمامو می بندم
Db                                  Fm
خودم داغم نمیفهمم زمان راحت جلو میره
             Db     Eb          Cm          Eb   
میخوام چیزی بگم اما گلومو بغض می گیره
Db                                  Fm
یعنی دیوونگی اینه یعنی من دیگه دیوونم
Db           Eb               Db               Cm         Eb        Cm
چرا هر روز ساعتها به عکست خیره میمونم به عکست خیره میمونم
Fm     Cm         Eb                          Fm 
میخوام دیوونه باشم تا به این دنیا بفهمونم
Fm           Cm          Eb                   Ab
میون این همه عاقل فقط من گیجو دیوونم
Fm          Cm           Eb                  Fm 
تو این روزای دلتنگی دارم هر لحظه میبارم
       C                Db                 Eb          Ab  
آخه دیوونگی چارست واسه دردی که من دارم
Fm                Eb              Db             Fm
جواب این چراها رو تویی که خوب می دونی
Fm             Eb               Bbm            Eb
نمیتونم ازت رد شم تویی که خوب میتونی

 



نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد دیونگی از سیامک عباسی

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۶ ب.ظ

آکورد دیونگی از سیامک عباسی


Cm               Db                                     Fm
چرا چشمای من خیسه چرا عکساتو می بوسم
        Db                     Eb     Cm             Eb
مثه باغی که خشکیده دارم از ریشه می پوسم
Db                   Cm     Eb                  Cm
مثه دیوونه‌ ها گیجم همش بیهوده می خندم
          Fm            Db                Eb          Bbm
دو تا عاشق که میبینم سریع چشمامو می بندم
Db                                  Fm
خودم داغم نمیفهمم زمان راحت جلو میره
             Db     Eb          Cm          Eb   
میخوام چیزی بگم اما گلومو بغض می گیره
Db                                  Fm
یعنی دیوونگی اینه یعنی من دیگه دیوونم
Db           Eb               Db               Cm         Eb        Cm
چرا هر روز ساعتها به عکست خیره میمونم به عکست خیره میمونم
Fm     Cm         Eb                          Fm 
میخوام دیوونه باشم تا به این دنیا بفهمونم
Fm           Cm          Eb                   Ab
میون این همه عاقل فقط من گیجو دیوونم
Fm          Cm           Eb                  Fm 
تو این روزای دلتنگی دارم هر لحظه میبارم
       C                Db                 Eb          Ab  
آخه دیوونگی چارست واسه دردی که من دارم
Fm                Eb              Db             Fm
جواب این چراها رو تویی که خوب می دونی
Fm             Eb               Bbm            Eb
نمیتونم ازت رد شم تویی که خوب میتونی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی