گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۲ ب.ظ

آکورد آهنگ روزهای خوب از سیامک عباسی

آکورد آهنگ روزهای خوب از سیامک عباسی

Em                         C                          D                     Em
سن و سالم کم بود غرق بازى بودم به همون دنیاى ساده راضى بودم
Em               C                           D                            Em
شاد بودم شاد و سرخوش و بازیگوش سادگى دنیامُمیگرفت در آغوش
        Em                       Am                  Bm                       G
 هر کجا میرفتم مى شکفتم در خود شیطنت مى کردم عشق جارى مى شد
        Em                   Am                Bm                       G
اون روزا یادم هست زندگى با ما بود پدرم مى جنگید مادرم زیبا بود
     D
روزهاى خوب و
      Em
بى صدا سوزندیم
        C            D
بین اون بازى ها
        Em
کاش جا مى موندیم
     D
روزهاى خوب و
       C
بى صدا سوزندیم
  C         D
بین اون بازى ها
       Em
کاش جا مى موندیم
     Em           Am6
عشق مى دادیم و مى گرفتیم از هم
      Em    C              Bm            D
قهرها کوتا(ه) بود دوستى ها محکم
        C             D               Am
زندگیمون خالى از غم و ماتم بود
         Em             Bm     D
شاد بودم وقتى سن و سالم کم بود


نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد آهنگ روزهای خوب از سیامک عباسی

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۲ ب.ظ

آکورد آهنگ روزهای خوب از سیامک عباسی

Em                         C                          D                     Em
سن و سالم کم بود غرق بازى بودم به همون دنیاى ساده راضى بودم
Em               C                           D                            Em
شاد بودم شاد و سرخوش و بازیگوش سادگى دنیامُمیگرفت در آغوش
        Em                       Am                  Bm                       G
 هر کجا میرفتم مى شکفتم در خود شیطنت مى کردم عشق جارى مى شد
        Em                   Am                Bm                       G
اون روزا یادم هست زندگى با ما بود پدرم مى جنگید مادرم زیبا بود
     D
روزهاى خوب و
      Em
بى صدا سوزندیم
        C            D
بین اون بازى ها
        Em
کاش جا مى موندیم
     D
روزهاى خوب و
       C
بى صدا سوزندیم
  C         D
بین اون بازى ها
       Em
کاش جا مى موندیم
     Em           Am6
عشق مى دادیم و مى گرفتیم از هم
      Em    C              Bm            D
قهرها کوتا(ه) بود دوستى ها محکم
        C             D               Am
زندگیمون خالى از غم و ماتم بود
         Em             Bm     D
شاد بودم وقتى سن و سالم کم بود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی