گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۰ ب.ظ

آکورد آهنگ اسمم داره یادم میره شادمهر

ریتم 4/4

(Em)اسمم داره یادم میره (Am)چون تو صدام نمیکنی(C)حالا که عاشقت شدم (D)تو اعتنا (Em)نمیکنی
(Em)دلتنگتر میشم ولی (Am)نشنیده میگیری منو (C)هرروز همه حال تورو (D)از من فقط (B)میپرسنوووووو
(Em)با اینکه با (Am)من نی(Em)ستی (E7)دیوونه می(D)شم از (C)غمت
(Am)اصلا نمیخوام بشنوم (C)که اشتباه (D)گرف(Em)تمت
(Em)داشتن تو (Am)کوتاه (Em)بود (E7)اماهمو(D)نم کم (C)نبود 
(Am)گذشته بودم از همه (C)هیچکس به غ(D)یر تو (Em)نبوود
(Em)حقیقت و میدونیو (Am)ازم دفاع نمیکنی (C)کنار تو میمیرمو (D)تو اعتنا (Em)نمیکنی
(Em)مردم تورو از چشم من (Am)امشب تماشا میکنن (C)فردا غریبه ها منو (D)پیش تو پیدا (B)میکنن
(Em)کاش ات(AM)فاقی رد (Em)بشی (E7)از کوچه(D)های دل(C)خوری 
(Am)به روم نیارم که چقد (C)میخوام که از (D)پیشم نر(Em)ی
(Em)هر بار با (Am)شنی(Em)دن (E7)صدای (D)تو آروم (C)شدم 
(Am)حتی واسه رفتنت (C)پیش همه (D)محکوم (Em)شدم


نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد آهنگ اسمم داره یادم میره شادمهر

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۰ ب.ظ

ریتم 4/4

(Em)اسمم داره یادم میره (Am)چون تو صدام نمیکنی(C)حالا که عاشقت شدم (D)تو اعتنا (Em)نمیکنی
(Em)دلتنگتر میشم ولی (Am)نشنیده میگیری منو (C)هرروز همه حال تورو (D)از من فقط (B)میپرسنوووووو
(Em)با اینکه با (Am)من نی(Em)ستی (E7)دیوونه می(D)شم از (C)غمت
(Am)اصلا نمیخوام بشنوم (C)که اشتباه (D)گرف(Em)تمت
(Em)داشتن تو (Am)کوتاه (Em)بود (E7)اماهمو(D)نم کم (C)نبود 
(Am)گذشته بودم از همه (C)هیچکس به غ(D)یر تو (Em)نبوود
(Em)حقیقت و میدونیو (Am)ازم دفاع نمیکنی (C)کنار تو میمیرمو (D)تو اعتنا (Em)نمیکنی
(Em)مردم تورو از چشم من (Am)امشب تماشا میکنن (C)فردا غریبه ها منو (D)پیش تو پیدا (B)میکنن
(Em)کاش ات(AM)فاقی رد (Em)بشی (E7)از کوچه(D)های دل(C)خوری 
(Am)به روم نیارم که چقد (C)میخوام که از (D)پیشم نر(Em)ی
(Em)هر بار با (Am)شنی(Em)دن (E7)صدای (D)تو آروم (C)شدم 
(Am)حتی واسه رفتنت (C)پیش همه (D)محکوم (Em)شدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی