گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۷ ب.ظ

آکورد حس خوبیه از شادمهر عقیلی

  D                        Am  Em      
 حس خوبیه ببینی یه نفر همه رو بخاطر تو پس زده
    Em             Am                Bm            C                       G
 واسه ی رسوندن خودش به تو همه راهو نفس نفس زده حس خوبیه 
             D                        Am   Em                   
 حس خوبیه ببینی یه نفر واسه انتخابه تو مصممه
      Em           Am                  Bm            C          G         
دستتو بگیره و بهت بگه موندنش کنار تو مسلمه حس خوبیه
      D              C              Am          D                Em           
تو همین   لحظه که دل گیرم ازت ازهمیشه به تو وابسته ترم
        Em              D          C                Am            Bm  
اگه حس خوبه تو به من نبود فکر عاشقی نمیزد به سرم به سرم
         D           C          Am              D         C   D      Em               
به من ...........انگیزه ی زندگی بده تا دوباره حس کنم کنارمی
Em          D                  C               Am                    Bm
به دروغم شده دستامو بگیر الکی بگو که بیقرارمی الکی
D               Am                               D            C     D  C  Em 
اون تو بــــــودی که همیشه با نگاش لحظه های منو عاشقونه کرد
Em             C   G      D                 C             Am            Bm
این منم که تو تموم لحظه ها واسه عاشقی تو رو بهونه کرد
D                       C              Am       D          C  D     Em 
هرگز          اون نگاه مهربونت بی تفاوتی رو یاده من نداد
Em          C            G     D       C           Am               Bm
من پر از نیاز با تو بودنم مگه میــــــشه قلبه من تو رو نخواد


نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد حس خوبیه از شادمهر عقیلی

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۷ ب.ظ

  D                        Am  Em      
 حس خوبیه ببینی یه نفر همه رو بخاطر تو پس زده
    Em             Am                Bm            C                       G
 واسه ی رسوندن خودش به تو همه راهو نفس نفس زده حس خوبیه 
             D                        Am   Em                   
 حس خوبیه ببینی یه نفر واسه انتخابه تو مصممه
      Em           Am                  Bm            C          G         
دستتو بگیره و بهت بگه موندنش کنار تو مسلمه حس خوبیه
      D              C              Am          D                Em           
تو همین   لحظه که دل گیرم ازت ازهمیشه به تو وابسته ترم
        Em              D          C                Am            Bm  
اگه حس خوبه تو به من نبود فکر عاشقی نمیزد به سرم به سرم
         D           C          Am              D         C   D      Em               
به من ...........انگیزه ی زندگی بده تا دوباره حس کنم کنارمی
Em          D                  C               Am                    Bm
به دروغم شده دستامو بگیر الکی بگو که بیقرارمی الکی
D               Am                               D            C     D  C  Em 
اون تو بــــــودی که همیشه با نگاش لحظه های منو عاشقونه کرد
Em             C   G      D                 C             Am            Bm
این منم که تو تموم لحظه ها واسه عاشقی تو رو بهونه کرد
D                       C              Am       D          C  D     Em 
هرگز          اون نگاه مهربونت بی تفاوتی رو یاده من نداد
Em          C            G     D       C           Am               Bm
من پر از نیاز با تو بودنم مگه میــــــشه قلبه من تو رو نخواد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی