گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۸ ب.ظ

آکورد خیلی ها از شادمهر عقیلی

ریتمش   2/4

G                  Fm                  Ab                               Cm
خیلی ها دوست دارن شبیه تو باشن ببیننت از دور یا با تو تنها شن 
G                      Fm                      Ab                               Cm
ای کاش وقتی چشماتو رو هم میزاری  آهنگی باشم که تو خیلی دوست داری
Gm                     Bb                Ab                       Cm
وقتی که بیداری آرومی انگاری وقتی خوابی پیرن من روته
Gm                 Bb                     Ab                               Cm
مهم نیست چی میگم راجع به تو و من دوست دارم به خودم مربوطه
G                            Fm                  Ab                  Cm
نه خودم نه خدا کی میدونه کجا تو رو از تو میخوام با تموم وجودم
G                         Fm                    Ab                   Cm
از صدا از سکوت تو شب برهوت دنیا داغون شد باز حواسم به تو بود



نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد خیلی ها از شادمهر عقیلی

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۸ ب.ظ

ریتمش   2/4

G                  Fm                  Ab                               Cm
خیلی ها دوست دارن شبیه تو باشن ببیننت از دور یا با تو تنها شن 
G                      Fm                      Ab                               Cm
ای کاش وقتی چشماتو رو هم میزاری  آهنگی باشم که تو خیلی دوست داری
Gm                     Bb                Ab                       Cm
وقتی که بیداری آرومی انگاری وقتی خوابی پیرن من روته
Gm                 Bb                     Ab                               Cm
مهم نیست چی میگم راجع به تو و من دوست دارم به خودم مربوطه
G                            Fm                  Ab                  Cm
نه خودم نه خدا کی میدونه کجا تو رو از تو میخوام با تموم وجودم
G                         Fm                    Ab                   Cm
از صدا از سکوت تو شب برهوت دنیا داغون شد باز حواسم به تو بود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی