گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۷ ب.ظ

آکورد شونه های بی لباس از مازیار فلاحی

ریتم : 4/4

            D                     Gm          
وقتی که بارون میزنه تو نرمیه اَبر بهار
           Gm                      D             
بذار بازم نگات کنم سقف تنو بذار کنار
       D)           Cm                      Eb)        
بذار بریزه قطره ها رو شونه های بی لباس
           Gm        D      Gm                  D     
نیازه دست عشق من لمس تنه اقاقیاس..
           Gm                                  Cm        
پَرپَر میشن ستاره ها میونه نرمیه دستات
            D                Adim         
گُر میگیرن پروانه ها از داغ هرم نفسات
           Gm                Cm         
نمیتونم پرپر کنم ستاره هارو رو زمین
  
         D                     Adim       
نگاه به آسمون بکن گریه ی ابرارو ببین
           Gm                     Cm           
منم اون عاشق چشات دور سرت پر میزنم
           D                        Eb       
میسوزم از هر نفست دوباره پرپر میزنم
            Eb-F-Gm                               Cm      
هر چی میخوای منو نخوای نمیشه من کنارتم
          D                               Eb       
تو شمع روشنیو من سوخته ی بی قرارتم


نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد شونه های بی لباس از مازیار فلاحی

دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۷ ب.ظ

ریتم : 4/4

            D                     Gm          
وقتی که بارون میزنه تو نرمیه اَبر بهار
           Gm                      D             
بذار بازم نگات کنم سقف تنو بذار کنار
       D)           Cm                      Eb)        
بذار بریزه قطره ها رو شونه های بی لباس
           Gm        D      Gm                  D     
نیازه دست عشق من لمس تنه اقاقیاس..
           Gm                                  Cm        
پَرپَر میشن ستاره ها میونه نرمیه دستات
            D                Adim         
گُر میگیرن پروانه ها از داغ هرم نفسات
           Gm                Cm         
نمیتونم پرپر کنم ستاره هارو رو زمین
  
         D                     Adim       
نگاه به آسمون بکن گریه ی ابرارو ببین
           Gm                     Cm           
منم اون عاشق چشات دور سرت پر میزنم
           D                        Eb       
میسوزم از هر نفست دوباره پرپر میزنم
            Eb-F-Gm                               Cm      
هر چی میخوای منو نخوای نمیشه من کنارتم
          D                               Eb       
تو شمع روشنیو من سوخته ی بی قرارتم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی