گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۲ ب.ظ

آکورد گندم از مازیار فلاحی

ریتم : 6/8 سنگین

             F-Eb           Cm          Fm
گفتم که دلتنگی همش گفتی بذار به پای من
       #Cm         Bbm          Cm          C
گفتم بیا تا ته عشق گفتی برو به جای من
          F-Eb                  Cm        Fm
گفتم که از دوری تو می میره حس و حال من
           #Cm        Bbm           Cm          C
گفتی که این فاصله نیست بین تو و خیاله من
Cm      Bbm        C#         Fm
من با تو فهمیدم خدا چه مهربونو ساده بود
C#           Eb   Cm             Eb
که رنگ و بوی گندمو به چهره ی تو داده بود
Cm        Bbm       C#         Fm
برگرد ببین حال ِ منو من عاشقم بی من نرو
Cm        C#            Bbm    Cm           Eb
با من بمون تنهام نذار دوست دارم ای بی قرار..
        #Cm          Bbm        Cm         C
برگرد ببین حال ِ منو من عاشقم بی من نرو
        #Ab          Bbm          Cm          C
با من بمون تنهام نذار دوست دارم ای بی قرار..
          F-Eb           Cm          Fm
به کوچه ها نفس بده از شهر من سفر نکن
             #Cm      Bbm          Cm     C
این همه طاقت منو یک شبه بی اثر نکن
          F-Eb              Cm         Fm
نباشی تویه واژه هام من از دلت نمیگذرم
           #Cm          Bbm          Cm     C
من از نبودنت بازم شعرو به گریه میبرم


نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد گندم از مازیار فلاحی

دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۲ ب.ظ

ریتم : 6/8 سنگین

             F-Eb           Cm          Fm
گفتم که دلتنگی همش گفتی بذار به پای من
       #Cm         Bbm          Cm          C
گفتم بیا تا ته عشق گفتی برو به جای من
          F-Eb                  Cm        Fm
گفتم که از دوری تو می میره حس و حال من
           #Cm        Bbm           Cm          C
گفتی که این فاصله نیست بین تو و خیاله من
Cm      Bbm        C#         Fm
من با تو فهمیدم خدا چه مهربونو ساده بود
C#           Eb   Cm             Eb
که رنگ و بوی گندمو به چهره ی تو داده بود
Cm        Bbm       C#         Fm
برگرد ببین حال ِ منو من عاشقم بی من نرو
Cm        C#            Bbm    Cm           Eb
با من بمون تنهام نذار دوست دارم ای بی قرار..
        #Cm          Bbm        Cm         C
برگرد ببین حال ِ منو من عاشقم بی من نرو
        #Ab          Bbm          Cm          C
با من بمون تنهام نذار دوست دارم ای بی قرار..
          F-Eb           Cm          Fm
به کوچه ها نفس بده از شهر من سفر نکن
             #Cm      Bbm          Cm     C
این همه طاقت منو یک شبه بی اثر نکن
          F-Eb              Cm         Fm
نباشی تویه واژه هام من از دلت نمیگذرم
           #Cm          Bbm          Cm     C
من از نبودنت بازم شعرو به گریه میبرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی