گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ب.ظ

آکورد من نمیخوام عوض بشم از زانیار خسروی

ریتم : 4/4

Ab                                 Bbm
من نمیخوام عوض شم تو هم نمیتونی مجبورم کنی
#Ab                              F
از این چیزی که هستم بیای یه شب دورم کنی
Ab                    Bbm
جای گرفتن این همه تصمیم احساسی
#Ab                               F
سعی کن یکم بیشتر تو هم منو بشناسی
F#                    Bbm
منو بشناس کمکم کن از خواسته هات یکم کم کن
Fm                     Ebm
فقط اینو میخوام درکم کن
#Ab                          C
من نمیخوام عوض بشم زندگیم و اینجوری میخوام
#Ab                           F
من نمیخوام عوض بشم مال خود خودم دنیام
#Ab                         C
من نمیخوام عوض بشم زندگیم و اینجوری میخوام
#Bbm                 Ab                       F
من نمیخوام عوض بشم مال خود خودم دنیام
Ab                        Bbm
ستاره های آسمون من باتو فرق داره
#Ab                              F
تو میخوای من پیاده باشمو خودت سواره
Ab                               Bbm
نمیتونی اینو بفهمی که چیه معنی یه رابطه
#Ab                                    F
هرچی که تویه ذهن تو هست همیشه ثابته


نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد من نمیخوام عوض بشم از زانیار خسروی

چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ب.ظ

ریتم : 4/4

Ab                                 Bbm
من نمیخوام عوض شم تو هم نمیتونی مجبورم کنی
#Ab                              F
از این چیزی که هستم بیای یه شب دورم کنی
Ab                    Bbm
جای گرفتن این همه تصمیم احساسی
#Ab                               F
سعی کن یکم بیشتر تو هم منو بشناسی
F#                    Bbm
منو بشناس کمکم کن از خواسته هات یکم کم کن
Fm                     Ebm
فقط اینو میخوام درکم کن
#Ab                          C
من نمیخوام عوض بشم زندگیم و اینجوری میخوام
#Ab                           F
من نمیخوام عوض بشم مال خود خودم دنیام
#Ab                         C
من نمیخوام عوض بشم زندگیم و اینجوری میخوام
#Bbm                 Ab                       F
من نمیخوام عوض بشم مال خود خودم دنیام
Ab                        Bbm
ستاره های آسمون من باتو فرق داره
#Ab                              F
تو میخوای من پیاده باشمو خودت سواره
Ab                               Bbm
نمیتونی اینو بفهمی که چیه معنی یه رابطه
#Ab                                    F
هرچی که تویه ذهن تو هست همیشه ثابته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی