گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ

آکورد آهنگ فوق العاده از رستاک

Em C)                C                  G         Dm             Am)
من خوبه خوبم گیتارم کجاست تو که میرقصی همچی زیباست
         E7                     E                    Dm                 F             
تو که میرقصی زندگی سادست من عاشق شدم این فوق العادست
             Em C)               C                  G          Dm            Am)      
تو که میرسی به آرزو هات منو رها کن تو اون موج موهات
 E7                 E   Dm                   F
منو برسون به بچگیا باید دوباره به دنیا بیام
 Em C)            C                   G               Dm            Am)
من خوبه خوبم لبخندت کجاست تو که میخندی همچی زیباست
 E7            E                            Dm                      F 
تو که میخندی عشق بی ارادست من عاشق شدم این فوق العادست


نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد آهنگ فوق العاده از رستاک

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ

Em C)                C                  G         Dm             Am)
من خوبه خوبم گیتارم کجاست تو که میرقصی همچی زیباست
         E7                     E                    Dm                 F             
تو که میرقصی زندگی سادست من عاشق شدم این فوق العادست
             Em C)               C                  G          Dm            Am)      
تو که میرسی به آرزو هات منو رها کن تو اون موج موهات
 E7                 E   Dm                   F
منو برسون به بچگیا باید دوباره به دنیا بیام
 Em C)            C                   G               Dm            Am)
من خوبه خوبم لبخندت کجاست تو که میخندی همچی زیباست
 E7            E                            Dm                      F 
تو که میخندی عشق بی ارادست من عاشق شدم این فوق العادست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی