گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ

آکورد ای عشق از داریوش و فرامرز اصلانی

ریتم 4/4

Dm  A    Bb          Dm    Gm         A            Gm     Dm
عشق  به شکل پرواز پرندس عشق خواب یه آهوی رمندس
Dm  A    Bb        Dm      Gm        A                   Gm  Dm
من زائری تشنه زیر باران عشق چشمه آبی اما کشندس  
Dm    A    Bb            A               Dm                     Gm                    D
من  میمیرم از این آب مسموم  اما اونکه مرده از عشق تا قیامت هر لحظه زندس
Dm   A  Bb      A           Dm                       Gm                     D
من  میمیرم از این آب مسموم مرگ عاشق عین بودن اوج پرواز یه پرندس
Bb                                             C                                      Dm
تو که معنای عشقی به من معنا بده ای یار  دروغ این صدا را به گوش قصه ها بسپار
Dm                    C                  Bb
صدا کن اسممو از عمق شب از نقب دیوار
Bb                                                   C                     Dm
برای زنده بودن دلیل آخرینم باش منم من بزم فریاد خاک خوب سرزمینم باش 
Dm      Gm         C             Bb
طلوع صادق عصیان من بیداریم باش
Dm   A    Bb  Dm    Gm     A            Gm       Dm
عشق  گذشتن از مرز جنونه مرگ  آغاز راه  قصه  بوده
Dm  A       Bb        A              Dm                   Gm                    D
من راهی شدم نگو که زوده  اون کسی که سر سپرده مثل ما عاشق نبوده
Dm  A   Bb            A     Dm           Gm
اما اون که عاشقونه جون سپرده هرگز نمرده



نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد ای عشق از داریوش و فرامرز اصلانی

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ

ریتم 4/4

Dm  A    Bb          Dm    Gm         A            Gm     Dm
عشق  به شکل پرواز پرندس عشق خواب یه آهوی رمندس
Dm  A    Bb        Dm      Gm        A                   Gm  Dm
من زائری تشنه زیر باران عشق چشمه آبی اما کشندس  
Dm    A    Bb            A               Dm                     Gm                    D
من  میمیرم از این آب مسموم  اما اونکه مرده از عشق تا قیامت هر لحظه زندس
Dm   A  Bb      A           Dm                       Gm                     D
من  میمیرم از این آب مسموم مرگ عاشق عین بودن اوج پرواز یه پرندس
Bb                                             C                                      Dm
تو که معنای عشقی به من معنا بده ای یار  دروغ این صدا را به گوش قصه ها بسپار
Dm                    C                  Bb
صدا کن اسممو از عمق شب از نقب دیوار
Bb                                                   C                     Dm
برای زنده بودن دلیل آخرینم باش منم من بزم فریاد خاک خوب سرزمینم باش 
Dm      Gm         C             Bb
طلوع صادق عصیان من بیداریم باش
Dm   A    Bb  Dm    Gm     A            Gm       Dm
عشق  گذشتن از مرز جنونه مرگ  آغاز راه  قصه  بوده
Dm  A       Bb        A              Dm                   Gm                    D
من راهی شدم نگو که زوده  اون کسی که سر سپرده مثل ما عاشق نبوده
Dm  A   Bb            A     Dm           Gm
اما اون که عاشقونه جون سپرده هرگز نمرده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی