گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی
پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۴ ب.ظ

آکورد میدونی دل اسیره از فرامرز اصلانی

Am     E7   E   Bb  Am   F      C     G7   G      Dm    A7        A
میدونی دل اسیره اسیره تا بمیره میدونی بدون تو دلم آروم نگیره
Am     E7      E    Bb  Am   F       C  G7        G   Dm    A7       A
میدونی دلتنگ تو نموده آهنگ تو  بسی بیهوده جوید بسی بیهوده گوید
E        F                                     G       F              Am
به من بگو بی وفا حالا یار که هستی خزان عمرم رسید نوبهار که هستی
E        F                              G               F                       Am
میخوام برم دور دورا دلم طاقت نداره ... دست غم تو داره روزامو میشماره



نوشته شده توسط mojtaba fatemi
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
گیتار کده

همه چیز در مورد گیتار. ریتم شناسی،آکورد شناسی،سبک شناسی، ملودی، گیتار پرو

بایگانی

گیتار کده

یادگیری گیتار+ریتم+آکورد+ملودی

آکورد میدونی دل اسیره از فرامرز اصلانی

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۴ ب.ظ

Am     E7   E   Bb  Am   F      C     G7   G      Dm    A7        A
میدونی دل اسیره اسیره تا بمیره میدونی بدون تو دلم آروم نگیره
Am     E7      E    Bb  Am   F       C  G7        G   Dm    A7       A
میدونی دلتنگ تو نموده آهنگ تو  بسی بیهوده جوید بسی بیهوده گوید
E        F                                     G       F              Am
به من بگو بی وفا حالا یار که هستی خزان عمرم رسید نوبهار که هستی
E        F                              G               F                       Am
میخوام برم دور دورا دلم طاقت نداره ... دست غم تو داره روزامو میشماره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی